۵ مهر ۱۳۸۹، ۱۷:۰۰

عباسی خبر داد:

نیمی از اولین پایانه مسافربری برون شهری ورامین تکمیل شد

نیمی از اولین پایانه مسافربری برون شهری ورامین تکمیل شد

شهرستانهای تهران - خبرگزاری مهر: معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی احداث پایانه مسافربری برون شهری ورامین که اولین پایانه شهرداریهای جنوب شرق استان تهران است،خبر داد.

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در ورامین با اشاره به روند مطلوب عملیات عمرانی تکمیل پایانه مسافربری (ترمینال) برون شهری ورامین، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبار لازم در بودجه عمرانی سال جاری، عملیات عمرانی تکمیل این پروژه در حال انجام بوده و تا کنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه بزرگ، باتوجه به مهاجرپذیر بودن منطقه، افزایش روزافزون جمعیت شهری، گسترش شهر و در راستای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان در حال احداث است.

این مسئول ارائه خدمات مناسب و ارتقاء سطح زندگی شهری برای شهروندان را از جمله اهداف شهرداری عنوان کرد و افزود: این پایانه به صورت سازه فضایی و با بنایی مفید به مساحت 2500 مترمربع در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در حال احداث است و در فاز اول آن اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 375 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی احداث جایگاه پمپ گاز CNG، مراکز تجاری، سالن انتظار مسافر، سکوهای پیاده و سواره، ایستگاه تاکسی، احداث جایگاه پمپ گازوئیل، خوابگاه رانندگان، کارواش و... را از دیگر بخشهای این پایانه مسافربری ذکر کرد و افزود: این پایانه مسافربری، برون شهری بوده و با راه اندازی و افتتاح آن، امکان تردد مسافران از شهر ورامین به اقصی نقاط کشور فراهم خواهد شد.

کد خبر 1157358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha